Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~macivs

mistrzem nie jestem, ale to zdjecie pokazuje, ze moze byc dobrze, ze jest potencjal powodzenia!


podoba się, chociaż wolałbym żeby pion był pionem a poziom poziomem


ciekawe. do czystej całości nie pasuje nieco nierównomierne wypełnienie markerem


zostaw zostaw, bo zepsujesz;p już jest świetnie. widać, że masz zdecydowane ruchy ręką


zaraz się popłaczę.. ;(


mistrzowstwo. piekne wywazenie


może trochę za mało dołu w kadrze...


fajne ujęcie, jednolite otoczenie nie rozprasza. idealne np. na stronę czy do artykułu o teamie


zdecydowanie naj w galerii wszystko fajnie, tylko czemu tak na lewo ucieka? glębia ostrości idealna jak dla mnie


bogata szuflada...


wyrzuć to "kaja..." i będzie ciekawie. a przynajmniej będzie tu jakaś zasada podział, bo ta fotka ma jakiś zamysł


trochę za ciasno jak dla mnie u góry, bynajmniej świetny b&w, czego zazdroszczę na pewno nie jest tu nudno, całkiem fajnie się te bryły sładają względem siebie. i czysto...


powiedz czy to są jaja, czy na serio.... a nie, już wiem jak ocenić, patrząc na resztę prac


mimika chwytliwa, przysłona właściwa, niby wszystko ok.... jednak tak naprawdę nieciekawie ukazane ;/


proste byłoby lepsze, poza tym to nagłe ucięcie na górze ;/


pierwsza postać od lewej wszystko burzy, gdyby nie jej "inność" byłoby świetnie;p


też niegłupie


niezłe


nie warto;p


podoba mi się ta prostota ze smaczkami i dominantą :D


przegięłaś ;p niepotrzebnie tak podkręcasz architekturę...


got milk? :D
to zdjęcie ma taki "kuchenny" klimat, chyba przez to białe tło. które oczywiście bardzo tu pasuje!


w sam raz nie będę się czepiał jakiś drobnostek mam nadzieję, że tło niewycięte? :>


oddaje w sam raz wrażnie ruchu, ciekawe połącznie zimnych i ciepłych barw oraz ta granica, jaką stanowi roślina między bielą a żółtym


no i co z tego że nieostre? stabilne dzięki prawemu dolnemu rogowi w sumie... estetyczne



1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt